جلسه تبیینی روسا و مدیران مراکز در خصوص بازاریابی اجتماعی با رویکرد جذب و نگهداشت خیرین
جلسه تبیینی بازاریابی اجتماعی با موضوع روش های جذب و نگهداشت خیرین در روز دوشنبه مورخ 17/9/1404 در محل سالن جلسات طبقه هفتم ستاد دانشگاه با حضور روسا و مدیران بیمارستان ها، و روسا و رابطین شبکه های بهداشت و درمان و مراکز بهداشت تشکیل شد. ابتدا مشاور محترم اجرایی ریاست دانشگاه درمورد اهمیت و تاثیرکمک های خیرین در حوزه سلامت مطالبی را بیان کردند و همفکری مدیران ارشد واحدهای تابعه را برای حضور خیرین و همدلی ایشان برای مشارکت در حوزه سلامت بسیار حیاتی توصیف کردند. سپس مدیر محترم سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، روش های علمی بازاریابی اجتماعی را براساس علم روز و با رویکرد جذب و نگهداشت خیرین بیان نمودند .
در این جلسه مباحث:
- بازاریابی اجتماعی در سلامت
- نقشه راه جذب خیرین
- نگهداشت و تعمیق مشارکت
- ساختارمند سازی
- مسئولیت اجتماعی شرکتی در سلامت
- نطام شایسته سالاری و حفظ دانش سازمانی
- فرهنگ شفافیت، اعتماد سازی نظامند
- کرامت محوری ، خیرین به مثابه سرمایه گذاران اجتماعی مطرح شد. در پایان مسئولین مراکز به توضیح مشکلات، چالشها و راهکارهای حفظ خیرین قدیمی و جذب خیرین جدید پرداختند.
کامنت