• 1404/09/19 - 09:43
  • - تعداد بازدید: 8
  • - تعداد بازدید کنندگان: 8
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه تبیینی روسا و مدیران مراکز در خصوص بازاریابی اجتماعی با رویکرد جذب و نگهداشت خیرین 

363873.mp3 جلسه تبیینی روسا و مدیران مراکز در خصوص بازاریابی اجتماعی با رویکرد جذب و نگهداشت خیرین 

جلسه تبیینی بازاریابی اجتماعی با موضوع روش های جذب و نگهداشت خیرین در روز دوشنبه مورخ 17/9/1404 در محل سالن جلسات طبقه هفتم ستاد دانشگاه با حضور روسا و مدیران بیمارستان ها، و روسا و رابطین شبکه های بهداشت و درمان و مراکز بهداشت تشکیل شد. ابتدا مشاور محترم اجرایی ریاست دانشگاه درمورد اهمیت و تاثیرکمک های خیرین در حوزه سلامت مطالبی را بیان کردند و همفکری مدیران ارشد واحدهای تابعه را برای حضور خیرین و همدلی ایشان برای مشارکت در حوزه سلامت بسیار حیاتی توصیف کردند. سپس مدیر محترم سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، روش های علمی بازاریابی اجتماعی را براساس علم روز و با رویکرد جذب و نگهداشت خیرین بیان نمودند .

 در این جلسه مباحث:

  1. بازاریابی اجتماعی در سلامت
  2. نقشه راه جذب خیرین
  3. نگهداشت و تعمیق مشارکت
  4. ساختارمند سازی
  5. مسئولیت اجتماعی شرکتی در سلامت
  6. نطام شایسته سالاری و حفظ دانش سازمانی
  7. فرهنگ شفافیت، اعتماد سازی نظامند
  8. کرامت محوری ، خیرین به مثابه سرمایه گذاران اجتماعی مطرح شد. در پایان مسئولین مراکز به توضیح مشکلات، چالشها و راهکارهای حفظ خیرین قدیمی و جذب خیرین جدید پرداختند.
  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار نهاد خیرین,مطالب آموزشی,اخبار مديريت
  • کد خبر : 363873
:
کلیدواژه ها
admin a
خبرنگار

admin a

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings